صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نکونام تا پایان فصل در نشست‌های خبری حاضر نمی‌شود

  • کد خبر: ۲۱۵۲۴۱
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
نزدیکان به جواد نکونام معتقدند که سرمربی این تیم به دلیل دوری از حواشی احتمالی قصد دارد تا پایان فصل از حضور در نشست‌های خبری خودداری کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از بازی با صنعت نفت آبادان مصاحبه طوفانی جواد نکونام علیه علی خطیر حواشی بسیاری را برای باشگاه استقلال به وجود آورد و آن اظهارات تا روز‌های متمادی نقل محافل ورزشی بود. نکونام، اما بعد از آن مصاحبه دیگر پشت تریبون حاضر نشد و از حضور در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی‌های استقلال خودداری کرد.

نزدیکان به نکونام معتقدند که این مربی احتمالا تا پایان فصل به همین رویه ادامه خواهد داد و از حضور در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی خودداری خواهد کرد. اینکه نکونام تاب چنین تصمیمی را داشته باشد مشخص نیست، اما استراتژی او در هفته‌های اخیر باعث شده تا قدری از حواشی استقلال کاسته شود.

به تازگی نیز علی خطیر از طریق رسانه رسمی این باشگاه بیانیه‌ای را منتشر کرد که در آن از جواد نکونام حمایت شد. خطیر در آن بیانیه به این نکته اشاره کرده بود که از طرف این باشگاه هیچ مذاکره‌ای با فرهاد مجیدی نشده تا روشن شود که باشگاه تمام قد پشت سرمربی خود قرار دارد.  

با این حال نکونام فعلا استراتژی دوری از رسانه‌ها را در پیش گرفته تا به نوعی از صحبت احتمالی علیه مدیرعامل استقلال خودداری کند و فضا آرام باشد. احتمالا او حالا حالا‌ها در نشست‌های خبری حاضر نخواهد شد.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.