صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آغاز ایمن‌سازی ۲۰ گذرگاه پرتردد عابر پیاده

  • کد خبر: ۲۱۵۳
  • ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۵

به گفته معاون حمل‌ونقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی‌وعمران شهرداری، محمدرضا کلائی، شهردار مشهد، امسال بر اجرای 2 پروژه رعایت حق تقدم عبور عابر پیاده در راستای تغییر رفتار ترافیکی شهروندان و ترویج فرهنگ تفکیک زباله از مبدأ در سال 98 تأکید کرده است و بر این اساس طرح ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده با ایمن‌سازی20 نقطه پرتردد شهر آغاز می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، خلیل‌ا...کاظمی گفت: 68 درصد فوت‌شدگان بر اثر تصادف در چهارماهه گذشته امسال، عابران پیاده بودند و در خرداد امسال نیز تصادف جان 10 عابر پیاده را گرفته است.
طبق اعلام او برای اجرای 2 پروژه تغییر رفتار ترافیکی شهروندان و تفکیک زباله از مبدأ، در حوزه عمرانی و فرهنگی بودجه خوبی در نظر گرفته شده است. کاظمی همچنین افزود: در این راستا در حوزه عمرانی و ترافیکی جلساتی با پلیس راهور و حوزه فرهنگی برگزار شده است. به گفته او در این زمینه به 5 راهبرد شامل ایجاد زیرساخت‌ها، پررنگ کردن خط‌کشی عابر پیاده، نصب تابلو و ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده، ارائه آموزش به شهروندان، تشویق، الزام، نظارت و سنجش اقدامات انجام‌شده توجه شده است.
او افزود: این طرح ابتدا به‌صورت پایلوت و در مناطق یک، 7، 9 و 11 و در محور ایستگاهای قطارشهری چهارراه لشکر و ملک‌آباد اجرا می‌شود و سپس در سایر نقاط شهر اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.