صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تبریک نوروز به روحانی توسط رئیس جمهوری تاجیکستان

  • کد خبر: ۲۱۵۳۳
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
رئیس جمهوری تاجیکستان در پیامی نوروز را به روحانی تبریک گفت.
به گزارش شهرآرانیوز، رییس جمهوری تاجیکستان در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین روحانی ضمن تبریک عید نوروز به عنوان میراث مشترک فرهنگی نوشت: اطمینان دارم که ما در آینده نیز جهت گسترش پیوسته مناسبات دوستی و همکاری‌های جنبه‌های مختلف بین کشورهایمان به طور مشترک سعی و تلاش خواهیم کرد.

امام علی رحمان درپیامی به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان ضمن تبریک سال نو نوشت: با کمال خشنودی، به شما و تمام مردم دوست کشورتان بهترین آرزو‌ها و صمیمانه‌ترین تبریکات خویش را به مناسبت فرارسیدن عید بین المللی نوروز ابراز می‌نمایم.

در ادامه این نامه آمده است: عید نوروز به عنوان میراث مشترک فرهنگی و تاریخ کهن ساکنان حوزه آن، روابط دوستی و احترام، اعتماد همبستگی و همکاری بین آن‌ها را تحکیم بخشیده و در راستای به هم نزدیک شدن مردمان هم‌تبار ما، خدمت می‌کند.

رییس جمهوری تاجیکستان در نامه خود تاکید کرد: اطمینان دارم که ما در آینده نیز جهت گسترش پیوسته مناسبات دوستی و همکاری‌های جنبه‌های مختلف بین کشورهایمان به طور مشترک سعی و تلاش خواهیم کرد.

امام علی رحمان ضمن آرزوی پیشرفت و شکوفایی کشورمان نوشت: در این ایام فرخنده جشن نوروز، برای جنابعالی صحت کامل، سعادت و موفقیت در فعالیت کاری و پیشرفت و شکوفایی بیش از بیش ایران دوست را آرزومندم.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.