صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: راهنمای دیجیتال هوشمند گردشگری خراسان رضوی رونمایی شده و در نوروز ۱۴۰۳زائران و گردشگران از این راهنما استفاده خواهند کرد.

به گزارش شهرآرانیوز یوسف بیدخوری اظهار کرد: راهنمای دیجیتال هوشمند به معرفی اماکن و ظرفیت‌های میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی می‌پردازد.

وی ادامه داد: این راهنما در قالب یک فایل تعاملی با مزایای مختلف توسط بخش خصوصی طراحی و اجرا شده و در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران با حضور مقامات کشوری و استانی رونمایی شده است.

بیدخوری تصریح کرد: این راهنما بخش عمده‌ای از اطلاعات مورد نیاز مخاطب را بدون نیاز به وب در اختیار قرار می‌دهد و امکان ارسال توسط انواع ابزار‌های فضای مجازی مانند پیامک و پیام‌رسان‌های مختلف را داراست.

وی گفت: بارکد «کیوآر» منحصر به‌فرد آن نیز می‌تواند به صورت مستقیم امکان دانلود آن را برای مخاطب فراهم کند. همچنین از مزایای دیگر این راهنما امکان ویرایش و بروزرسانی است.

بیدخوری ادامه داد: جایگزینی این نوع از ابزار‌های اطلاع‌رسانی که مبتنی بر علم روز و تکنولوژی مدرن اطلاع‌رسانی است، علاوه بر امکان انتشار نامحدود داخلی و بین‌المللی محتوا، صرفه‌جویی در منابع و سرمایه‌های ملی، امکانات دسترسی مخاطبان به ابزار‌های مختلف ارتباطی را نیز در پی خواهد داشت.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.