صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رفع موضوع پساب مشهد تا حداکثر دو سال آینده

  • کد خبر: ۲۱۶۶۰۳
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت موضوع آب در مشهد، گفت: بنا داریم با همت آب و فاضلاب مشهد حداکثر تا دو سال آینده موضوع پساب مشهد را به طور کامل حل کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری در آیین آغاز عملیاتی اجرایی خط انتقال پساب پرکندآباد- آزادگان که عصر امروز، ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، اظهار کرد: سردار عابد اینکه در مشهد و خراسان رضوی مشغول سازندگی هستید در اجرای پروژه را به فال نیک میگیریم انشالله که این پروژه‌ها وسعت بگیرد. امیدواریم از همت مجموعه قرارگاه سازندگی در بخش‌های مختلف استفاده کنیم.  

وی افزود: آب در مشهد موضوع مهمی است، بنا داریم با همت آب و فاضلاب مشهد حداکثر تا دو سال آینده موضوع پساب مشهد را به طور کامل حل کنیم، برای کشاورزی با ملاحظات بهداشتی جایگزین شود که به صورت بازچرخانی آب آشامیدنی ناشی از چاه‌های غرب را وارد شبکه کنیم و در بخش خدمات و صنعت حداکثر استفاده از این تصفیه پساب را داشته باشیم.  

وی افزود: این پروژه از اهمیت بسیاری برخوردار است، به دلیل هدفگذاری راهبردی که در مشهد صورت گرفته است و از شهردار، شهرداری و شورای شهر تشکر می‌کنم امیدوارم همچنان این تصمیمات و اراده‌ها قوت گیرد.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.