صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شکایت‌ها در حوزه اقامت در مشهد به قید فوریت بررسی می‌شود

  • کد خبر: ۲۱۶۶۱۹
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی گفت: شکایات زائران و مسافران در حوزه اقامت به قید فوریت رسیدگی و رضایت آنان جلب خواهد شد.

یوسف بیدخوری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: سامانه استانی ۷۰۴۵ و سامانه ملی ۰۹۶۲۹ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌ها و شکایت‌های مسافران است.

وی با بیان اینکه نرخ‌نامه به واحد‌های اقامتی اعلام شده و طبق قانون موظف به رعایت و نصب آن در معرض دید هستند، اضافه کرد: حتی امسال با هدف تسهیل خدمت‌رسانی به زائران، نرخ واحد‌های اقامتی رسمی شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، خانه مسافر و اقامتگاه بومگردی به تفکیک در سایت اینترنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درج شده است.

بیدخوری اظهار کرد: بازرسان تخصصی این اداره کل در سراسر شهرستان‌های استان به تعداد ۱۶۵ نفر هستند که در کنار بازرسان سایر دستگاه‌های متولی نظارت بر روند خدمت‌رسانی به زائران و مسافران را زیرنظر دارند.

وی با اشاره به احتمال سرد شدن هوا و بارندگی در ایام نوروز به‌ویژه در روز تحویل سال، گفت: امسال همه ظرفیت‌های اقامتی به صورت مسقف و با امکانات لازم پیش‌بینی شده و استفاده از چادر در فضا‌های مسقف مانند سالن‌های ورزشی امکان‌پذیر است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.