صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد گفت: یک نامه به اتحادیه لاستیک‌فروشان ارسال و اعلام کردیم که واحد‌های صنفی نباید لاستیک‌های مستعمل را بیرون از مغازه بگذارند و فروش داشته باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن صیادی در خصوص نظارت بر واحد‌های صنفی در زمینه فروش مواد محترقه برای چهارشنبه‌سوری اظهار کرد: ما از ۱۰ اسفند گشت‌های مشترک خود را با اتحادیه‌ها در زمینه مواد محترقه شروع کردیم. در این مدت از حدود ۲۰۰ واحد صنفی خرازی و مجتمع‌های تجاری که سابقه فروش داشتند بازرسی کرده و برای برخی واحد‌های صنفی که تخلفاتی داشتند، فرم تنظیم کردیم.

وی افزود: یک نامه به اتحادیه لاستیک‌فروشان ارسال و اعلام کردیم که واحد‌های صنفی نباید لاستیک‌های مستعمل را بیرون از مغازه بگذارند و فروش داشته باشند. این دستورالعمل را برای اتحادیه ارسال کردیم و آن‌ها نیز به اعضای اتحادیه اطلاع‌رسانی کردند.

صیادی ادامه داد: به اتحادیه خرازی نیز اعلام کردیم که به واحد‌های صنفی خود اعلام کند فروش ترقه نداشته باشند. اگر فروش مواد محترقه در گشت‌ها رویت شود، با واحد صنفی برخورد کرده و فرم تعزیری تنظیم می‌کنیم، حتی ممکن است با هماهنگی تعزیرات و در صورت صلاحدید آن‌ها این واحد‌ها را پلمب کنیم.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد بیان کرد: در زمینه فروش ترقه و مواد محترقه هیچ‌گونه مورد مجازی نداریم. در تذکراتی که به واحد‌های صنفی دادیم خودشان نسبت به جمع‌آوری اقدام کردند. بازرسی‌ها تا پایان هفته با شدت ادامه دارد و حتما گشت مشترک نیز با تعزیرات حکومتی انجام خواهیم داد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.