صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده کل ارتش:

ارتش قوی‌تر از همیشه پیام آور اقتدار در دفاع از مرزها خواهد بود

  • کد خبر: ۲۱۶۹۲
  • ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
امیر موسوی: ارتش در سال جهش تولید و در سایه رهنمود و پیام امید بخش نوروزی رهبری قوی‌تر از همیشه پیام آور اقتدار، عزت و سربلندی نظام در دفاع از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی خواهد بود.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی ارتش، در متن پیام امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی آمده است:  حلول سال نورا به محضر فرماندهی معظم کل قوا و ملت شریف ایران اسلامی به ویژه خانواده معظم شهدا تهنیت عرض می‌کنم.


در ادامه این پیام آمده است: در جای خالی شهدا، درود می‌فرستم به ساحت مقدسشان که توفیقات بدست آمده واستقرار نظام مقدس اسلامی بر قله های افتخار به برکت خون پاک آن عزیزان است و بجاست در اولین روز سال جدید یاد و خاطره سپهبدهای اخلاص، شهید سلیمانی، شهید صیاد شیرازی و شهید قرنی را نیز گرامی بداریم و از خدای متعال توفیق ادامه این راه  سعادت اخروی را مسئلت کنیم.


وی تاکید کرد: همچنین لازم می دانم از تلاش شبانه‌روزی تمام جهادگران خط مقدم سلامت در اقشار مختلف مردمی، نهاد ها و سازمان‌ها بویژه پزشکان و پرستاران و وزارت بهداشت که در خط مقدم مبارزه با شیوع کرونا حضوری مخلصانه دارند، تشکر کنم.

 

در ادامه پیام فرمانده کل ارتش آمده است:  از همرزمان عزیزم نیز که در سایه حمایت خانواده‌های صبورو محترمشان در مجموعه بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن تامین امنیت مرزها و صیانت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در سال گذشته در تمامی بحران‌ها و حوادث سخت و سهمگین، فداکارانه در خدمت به ملت شریف ایران اسلامی، ردای حافظان سلامت را روی لباس رزم بر تن کردند و در این کارزار نیز ایثارگرانه حاضر شدند تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

امیرموسوی در پیام خود تاکید کرد: به مردم قدرشناس ایران سربلند اسلامی اطمینان خاطر می‌دهم که فرزندانشان در ارتش در هر سنگری که نیاز باشد برای اقتدار نظام مقدسمان و عزت، امنیت و سلامت ملت عظیم‌الشان کشورمان جان خود را تقدیم خواهند کرد و یقین داشته باشند که در سال جهش تولید و در سایه رهنمود و پیام امید بخش نوروزی رهبر معظم انقلاب با روحیه ای بهتر و قوی‌تر از همیشه پیام آور اقتدار، عزت و سربلندی نظام در دفاع از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی خواهند بود.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.