صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رزم حسینی:

توانمندسازی جوامع محلی با اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی

  • کد خبر: ۲۱۷۰۳
  • ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
استاندار خراسان‌رضوی گفت: امید است در سال «جهش تولید»، مسیر پیش‌رو برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در جهت توانمندسازی جوامع محلی هموار شود.

به گزارش شهرآرانیوز، متن پیام علیرضا رزم‌حسینی به این شرح است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن بهار طبیعت و تحویل سال ۱۳۹۹ را به همه مردم شریف استان خراسان‌رضوی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، همچنین شهادت باب الحوائج امام موسی کاظم علیه‌السلام را به محضر ثامن الحجج حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام و همه عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت تسلیت می‌گویم.
اینجانب ضمن قدردانی از آحاد مردم به واسطه همراهی در اجرای برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در طی سال ۹۸ و تشکر از یکایک مدیران و کارکنان پرتلاش و خدوم در حوزه‌های مختلف اجرایی و قضایی، با استمداد از ولی نعمتمان حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع)، امیدوارم در آغازین روزهای سال ۱۳۹۹ به همت و تلاش مدافعان سلامت، از شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا عبور کنیم و در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «جهش تولید» نامگذاری شده است، مسیر پیش‌رو برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در جهت توانمندسازی جوامع محلی هموار شود. ان‌شاءالله

علیرضا رزم‌حسینی

منبع: استانداری خراسان رضوی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.