صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صمت خراسان رضوی گفت: از ابتدای طرح نظارتی ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه، ۶۵۵۲ مورد بازرسی در سطح استان انجام و ۹۴۳ پرونده تشکیل شده است. ۱۴ درصد واحد‌ها تخلف داشتند.

به گزارش شهرآرانیوز، بخشعلی بیاتی قله‌زو امروز، ۲۸ اسفندماه، در کنفرانس خبری قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائران استان ویژه نوروز ۱۴۰۳ با موضوع اقدامات انجام شده در راستای خدمت‌رسانی به زائران در ایام نوروز که در محل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای طرح نظارتی ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه، ۶۵۵۲ مورد بازرسی در سطح استان انجام و ۹۴۳ پرونده تشکیل شده است.

وی افزود: ۱۴ درصد واحد‌ها تخلف داشتند. ارزش ریالی پرونده‌ها ۱۸۰ میلیارد تومان و استرداد وجه ۴۵۰ میلیون تومان بوده که ۱۶۸ میلیون تومان تنها متعلق به یک واحد اقامتی بوده است. ۱۳۲ مورد گزارش توسط زائران با مراجعه به پایگاه‌ها تنظیم شده است. 

بیاتی قله‌زو با بیان اینکه در حوزه نظارت و بازرسی در وهله اول وظیفه همکاران این است که اگر حقی ضایع شد، استرداد وجه انجام شود، عنوان کرد: اگر واحدی اصرار بر تخلف داشته باشد از جنبه عمومی تخلف نیز گزارش تهیه شده و به تعزیرات ارسال می‌شود.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صمت خراسان رضوی گفت: در حوزه نان دغدغه دولت تامین یارانه نان است. یک کیسه آرد ۴۰ کیلویی در بازار آزاد حدود یک میلیون تومان تفاوت قیمت دارد، اما ۲هزار تن سهمیه ویژه برای استان در نظر گرفتیم که در مرحله اول هزار تن بارگذاری شد.

وی ادامه داد: به ۱۲۷ نانوایی اطراف حرم آرد تزریق شده است. هشت نانوایی سیار در اطراف حرم خدمت‌رسانی می‌کنند. ایجاد چهار نانوایی در اطراف حرم توسط آستان قدس پیگیری می‌شود که دو نانوایی ثابت ایجاد شده و امیدواریم در سال آینده دو نانوایی دیگر نیز ایجاد شود و دغدغه‌ای نداشته باشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.