صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یکتا ناصر با انتشار یک ویدئو بغض آلود مدعی شد که همسر سابقش در آستانه تحویل سال ۱۴۰۳ فرزندشان را از خانه خانم بازیگر ربوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون قریب به دو سال است که از منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون جدا شده است.

حاصل ازدواج این دو هنرمند یک دختر است و اینطور که خانم بازیگر اعلام می کند آقای هادی بدون هماهنگی قبلی در آستانه تحویل سال نو به خانه خانم یکتا ناصر رفته و فرزندشان را با خود برده است.

یکتا ناصر نیز با انتشار ویدئویی از خود مدعی شد که به کلانتری رفته و از این بابت شکایت کرده اما به او گفته شده که باید تا بعد از تعطیلات برای مراجعه به دادگاه صبر کند.

او در این ویدئو به شکل بی سابقه و البته دردآوری گریه می کند و این ماجرا را بازگو می کند و از کتک کاری های منوچهر هادی با خود سخن می گوید.

 
پس از انتشار این ویدئو خواه منوچهر هادی با انتشار یک کامنت نسبت به اظهارات یکتا ناصر اعتراض کرد و نوشت: «همسرت  همه دارای شو برای رفاه شما و سوفیا گذاشت. ضمنا شما بدون اطلاع ایشون رفتین طلاق گرفتین. چون حق طلاق داشتین بعد از یک هفته مادرتون به مادر شوهرتون زنگ میزنن و میگن بیا پسرتون رو از خون دخترم ببرین. واقعا اشتباه کردی عزیزم.... ضمنا اقای هادی هیچوقت چنین کاری نمیکنه چرا میگین دخترم رو دزدیده چرا این لفظ رو به کار می برید. خواهشا این پست رو حذف کنید...»
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
یکتا جانم
مادر مهربون و دوست داشتنی
مطمئن باش خدا آه و تقاصت رو از آدم‌های پست و ........... میگیره
مطمئن باش
ناشناس
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
بابا اینا بازیگرند بلدند چجور گریه کنند که دلت براشون کلاب بسه.