صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جانشین رییس قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائرین خراسان رضوی گفت: چهار میلیون و ۲۰۷هزار و ۳۴۴ زائر از روز ۱۵ اسفند ماه جاری تا پایان روز اول فروردین ماه جاری وارد مشهدالرضا (ع) شده اند.

حجت الاسلام حجت گنابادی‌نژاد روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اعلام این خبر، اظهار کرد: سه میلیون و ۲۹۴ هزار و ۸۱۵ نفر از این شمار با وسیله نقلیه شخصی، ۴۵۱ هزار و ۱۲۴ نفر توسط حمل و نقل عمومی جاده ای، ۳۰۱ هزار و ۴۲۲ نفر با قطار و بقیه به وسیله هواپیما به این شهر سفر کردند.

معاون استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ۳۵ درصد ظرفیت اقامتی استان تا کنون طی این مدت با حضور زائران تکمیل شده است، بیان کرد: در کلانشهر مشهد میزان تکمیل ظرفیت اقامتی به ۳۷ درصد رسیده است.

حجت‌الاسلام گنابادی نژاد با بیان اینکه طی این مدت در زمینه تنظیم بازار و کنترل بازرسی عرضه اقلام اساسی تعداد پنج هزار و ۶۲۸ مورد بازدید از واحد‌های صنفی انجام شده است، افزود: یک هزار پرونده تخلف به ارزش ۸۷ میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی گفت: ۱۵۹ مورد شکایت در این مدت دریافت شده است و پنج واحد صنفی متخلف پلمپ شده اند. پنج میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال نیز طی این مدت به زایران عودت داده شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.