صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فعالیت ۸ پایگاه دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی تاکسیرانی در ایام نوروز

  • کد خبر: ۲۱۸۵۲۰
  • ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت شهروندان می‌توانند نسبت به ثبت درخواست‌های رسیدگی به شکایات خود اقدام و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی چایچی‌مطلق، اظهار کرد: پایگاه مرکزی رسیدگی به شکایات مردمی سازمان تاکسیرانی در میدان بیت المقدس از ساعت ۹ تا ۲۱ و دیگر پایگاه‌ها به صورت ۲۴ساعته در مبادی ورودی شهر و اطراف حرم مطهر آماده دریافت و رسیدگی به شکایات شهروندان هستند.

وی افزود: همچنین شهروندان می توانند از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷، شماره تلفن 
۳۳۴۴۸۱۵۰ و سامانه شهرمن نسبت به ثبت درخواست‌های رسیدگی به شکایات خود اقدام و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنند.

 چایچی‌مطلق بیان کرد: دریافت خدمات تاکسیرانی در مبادی ورودی شهر و همچنین روگذرهای حرم مطهر از طریق دریافت فاکتور سفر بوده و هرگونه اضافه پرداخت، صرفا در صورت تغییر مقصد سفر به درخواست مسافر مجاز خواهد بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.