صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: ضریب اشغال پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر مشهد همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ به ۱۰۰ درصد رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، قاسم طاهری با اعلام این خبر، اظهار کرد: از تاریخ ۲۹ اسفند تا ۴ فروردین، ۶۲ هزار و ۶۲۰  تردد و توقف خودرو در پارکینگ‌های تحت مدیریت شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی انجام شده است.

وی افزود: ظرفیت پارکینگ‌ها ۱۶ هزار جایگاه است که با رایزنی و همکاری‌های صورت گرفته با سایر دستگاه‌های اجرایی و تخصیص فضا‌های پارک موقت از این تعداد ۱۰ هزار جایگاه در هسته مرکزی شهر واقع و در اختیار زائران قرار گرفته است. همچنین میانگین ضریب اشغال پارکینگ‌ها با احتساب توقفات و تکمیل ظرفیت هسته مرکزی در این ایام عدد ۷۰ درصد را تجربه کرده است.ضریب اشغال پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر مشهد همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ به ۱۰۰ درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد ادامه داد: افزایش ظرفیت نیازمند اطلاع رسانی منظم است که این مهم نیز با همکاری نرم افزار‌های مسیریاب و نصب بنر‌های اطلاع‌رسانی مرتفع و امکان مشاهده ظرفیت آنی نیز از طریق سایت فراهم شده است.

طاهری گفت: به منظور بهره گیری زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت رضا علیه السلام ضمن آماده باش همکاران در لجستیک دوچرخه‌های اشتراکی بایدو تعداد این دوچرخه‌ها هم با افزایش چشم‌گیر در اختیار عموم قرار گرفته است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.