صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حماس: در محدوده بیمارستان «الشفاء»، ۴۰۰ نفر شهید شده‌اند

  • کد خبر: ۲۱۹۳۵۴
  • ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۰
دفتر رسانه‌ای دولت حماس اعلام کرد که ارتش اشغالگر صهیونیستی، تاکنون، در اطراف بیمارستان «الشفاء» بیش از ۴۰۰ نفر را به‌شهادت رسانده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دفتر رسانه‌ای دولت حماس در غزه در بیانیه‌ای گفت که ۱۳ روز از تجاوز ارتش اشغالگر اسرائیل به بیمارستان «الشفاء» و اطراف آن می‌گذرد و جامعه جهانی در قبال آن سکوت کرده است.

در این بیانیه آمده است: «ارتش اشغالگر ۱۰۵۰ خانه در اطراف بیمارستان را مورد هدف قرار داده است. آمریکا، جامعه جهانی و برخی کشورهای اروپایی و رژیم اشغالگر را مسئول جنایت نسل‌کشی می‌دانیم.»

دفتر رسانه‌ای دولت حماس افزود: «ارتش صهیونیستی همچنان ۱۰۷ بیمار داخل بیمارستان را در شرایط غیرانسانی گروگان خود دارد و بیش از ۴۰۰ نفر را در اطراف بیمارستان الشفاء به‌شهادت رسانده است».

همچنین، احمد الکحلوت، رئیس بیمارستان «کمال عَدوان» در بیت لاهیا، نیز گفت که کادر درمانی تحت «شرایط بسیار دشوار» کار می‌کنند و، در حالی که این بیمارستان مخصوص بیماران و مجروحان بدحال است، امکانات لازم برای مداوا در آن وجود ندارد.

الکحلوت افزود: «علی‌رغم نبود امکانات و ملزومات پزشکی، ما به وظیفه خود عمل می‌کنیم. سیستم بهداشتی در غزه در شرف فروپاشی است.»

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.