صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عملیات استشهادی در فلسطین اشغالی | چند تن زخمی شدند

  • کد خبر: ۲۱۹۴۴۷
  • ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۷
در نتیجه عملیات شهادت‌طلبانه در غرب سرزمین‌های اشغالی، چند صهیونیست مجروح شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرویس اورژانس رژیم صهیونیستی (ستاره سرخ داوود) شامگاه یکشنبه (۳۱ مارس/ ۱۲ فروردین) اعلام کرد که در حمله مسلحانه با سلاح سرد، در یک مرکز خرید در خیابان «گان یاونه» در شرق شهر ساحلی «اشدود»، در غرب سرزمین‌های اشغالی، سه نفر به‌شدت زخمی شدند.

سخنگوی ستاره سرخ داوود در این باره اظهار داشت: در ساعت ۲۲:۵۷ [۲۳:۲۷ به‌وقت تهران] گزارشی مبنی بر زخمی‌شدن شماری از افراد در حمله با سلاح سرد، در مرکز خرید «فرندلی» در خیابان گان یاونه، دریافت گردید و سه نفر دچار جراحت‌های خطرناکی شدند.

درحالی‌که روزنامه انگلیسی‌زبان تایمز آو اسرائیل به نقل از سرویس آمبولانس رژیم صهیونیستی از انتقال مجروحان این حمله به بیمارستان خبر داد، بیانیه پلیس این رژیم روشن ساخت که عامل حمله با سلاح سرد در شرق اشدود به‌شهادت رسیده است.

به‌دنبال آن نیز سازمان رادیو و تلویزیون عمومی رژیم صهیونیستی (KAN) گزارش داد که نیروهای امنیتی این رژیم در حال انجام عملیات جست‌وجو برای یافتن مظنون دوم عملیات شهادت‌طلبانه در خیابان گان یاونه شهر اشدود هستند.

این در حالی است که روز یکشنبه نیز یک سرباز رژیم صهیونیستی، در نتیجه حمله با سلاح سرد به ایستگاه مرکزی اتوبوس در شهر بئر شبع در مرکز سرزمین‌های اشغالی، زخمی شده بود.

منبع: شفقنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.