صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مراسم احیا شب بیست و یکم ماه رمضان در منطقه پدافند هوایی شمالشرق برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده در مراسم احیای شب قدر ۲۱ ماه رمضان در جمع عزاداران شهرک سازمانی این منطقه به اهمیت شب‌های قدر پرداخت و گفت: باید شاکر باشیم که توانستیم امسال هم از ثواب و ارزش‌های این شب‌های گرانقدر بهره‌مند شویم.

وی شب‌های قدر را شب‌های بیداری دل، قلب و فکر و شب‌های ارتباط بیشتر با قرآن و اهل بیت (ع) دانست و بیان کرد: در لیالی قدر همه امور با ارزش و سرنوشت ساز تفکیک می‌شود و شب‌های قدر فرصت مناسبی برای بخشش، توبه، استغفار و اوج ضیافت الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین عدیده با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه رحمت و غفران الهی است، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان عظمت و گستردگی رحمت بی پایان خداوند شامل بندگانش می‌شود که ماندگار‌ترین و مهم‌ترین مسئله به دست آوردن تقوای الهی است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، شب قدر را فرصتی بسیار ارزنده و مغتنم دانست و خاطر نشان کرد: شب‌های قدر اوج معنویت ماه مبارک رمضان و شب نزول برکات است.

این مراسم با قرائت قرآن مجید، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی، برگزاری اعمال شب‌های قدر و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در مسجد حضرت ولیعصر (عج) همراه بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.