صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو مشهد گفت: قیمت خودرو‌ها در سال جدید با قیمت خودرو در آن‌طرف سال هیچ فرقی نکرده و افزایشی نداشته است.

حسین حسینی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص تاثیر افزایش نرخ ارز بر افزایش قیمت خودرو در بازار گفت: افزایش نرخ دلار به دلیل اینکه مقطعی است، هیچ تاثیری بر قیمت خودرو در بازار نداشته است.

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون هیچ افزایش قیمتی در بازار خودرو نداشته‌ایم، فقط شرکت سایپا در یک یا دو محصول خود به صورت جزئی افزایش قیمت داشته که هنوز در بازار تاثیر نداشته است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو مشهد تصریح کرد: تا ۱۴ فروردین بازار خودرو تعطیل بود و اکثر نمایشگاه‌های خودرو بسته بود. از روز گذشته نیز افزایش قیمتی مشاهده نکرده‌ایم و قیمت خودرو‌ها در سال جدید با قیمت خودرو در آن‌طرف سال هیچ فرقی نکرده و افزایشی نداشته است.

حسینی در خصوص وضعیت بازار خودرو در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ گفت: در پایان سال ۱۴۰۲ به دلیل تقارن با ماه رمضان، شب عید به خصوصی نداشتیم. سفر‌های مردم نیز در نوروز به همین دلیل کم شده بود. رونق به خصوصی در شب عید نداشتیم و بازار خودرو در شب عید سوت و کور بود.

وی اضافه کرد: بازار همچنان در نیمه‌تعطیلی و تعطیلی است و هنوز از ابتدای سال رونقی در بازار خودرو نداشته‌ایم.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو مشهد در خصوص اینکه آیا قیمت خودرو با توجه به افزایش قیمت ارز و طلا افزایش پیدا خواهد کرد یا خیر، گفت: افزایش قیمت ارز و طلا در تغییر قیمت خودرو بدون تاثیر نخواهد بود. با این روال بعید می‌دانم افزایش قیمتی داشته باشیم. فکر می‌کنم تا خرداد رونق و افزایش قیمتی در بازار خودرو نداشته باشیم، مگر اینکه در سیاست‌های کلی کشور تغییراتی ایجاد شود که بخواهد روی قیمت‌ها تاثیر گذار باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
کاش ایشان در خصوص این سخنان و نظر تحقیق می‌کرد متاسفانه عدم دانش کافی باعث‌هایم موضوع هست قیمت پارس که من قبل سال میخواستم بخرم ۶۱۰ میلیون حالا در همین ۲۰ روز شده نزدیک ۷۰۰ میلیون حالا چطور تغییر نکرده؟!؟!