صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در پیامی از عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در متن پیام شورای اسلامی شهر مشهدمقدس آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیش از ۴ دهه از ابتکار و درایت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام‌خمینی (ره) مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و مغفرت، به نام «روز قدس» می‌گذرد؛ فرصتی گران‌سنگ و جهانی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم غاصب اسرائیل، که هرروز ابعاد جدیدی از خوی حیوانی و وحشی‌گری آن را شاهدیم.

چهره پلیدی که یک روز با به خاک و خون کشیدن کودکان مظلوم، یک روز با شیطان‌صفتی و حمله به زنان بی‌گناه در بیمارستان، یک روز با ترور‌های نخبگان و چهره‌های علمی و یک روز با حمله کور و وحشیانه و ضد اصول و قوانین بین‌المللی و انسانی به کنسولگری کشورمان نمایان می‌شود.

در آستانه برگزاری راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس، شاهد هستیم که بار دیگر، مسأله فلسطین بیش از پیش، کانون اصلی توجهات بین‌المللی و به ویژه کشور‌های اسلامی و آزاده جهان قرار گرفته است؛ رژیم منحوسی که هرروز درحال افول بوده و بقای خود را در خون‌ریزی و کشتار انسان‌ها می‌داند.

برهمین اساس، شورای اسلامی شهر مشهدالرضا (ع)، جهانشهر برکت و کرامت، ضمن محکوم کردن مجدد اقدامات وحشیانه و بزدلانه رژیم اشغالگر قدس، از عموم مردم شریف شهر امام مهربانی‌ها و زائران بارگاه منور رضوی برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل می‌آورد.

بی‌شک این حضور و مشت‌های گره‌خورده تک‌تک شرکت‌کنندگان در این حرکت عبادی-سیاسی، لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی خواهد انداخت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.