صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پاسخ مدیر روابط عمومی معاونت خدمات شهری در خصوص جمع‌آوری باکس‌های زباله در هاشمیه ۶۵ مشهد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از شهروندان در پیامی به روزنامه شهرآرا گفت: «نبش هاشمیه‌۶۵ دو باکس زباله قرار داشت، اما اخیرا جمع‌آوری شده است و مردم زباله‌ها را در همان مکان و اطراف آن روی زمین قرار می‌دهند. این بسته‌های زباله گاهی تا ده‌ها متر آن طرف‌تر گذاشته می‌شود. خواهشمندیم که باکس‌های زباله دوباره مستقر شود.»

پیرو پیام شهروند و پیگیری صفحه صدای مردم معین‌رضا فرخنده، مدیر روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد پاسخ‌گو است. او جمع‌آوری این باکس‌های زباله را برپایه یک ضرورت شهری می‌داند و در توضیحاتی این‌طور می‌گوید: مخازن این باکس‌های زباله نبش چهارراه و پشت چراغ قرمز مستقر بود. این احتمال وجود داشت که در زمان توقف خودرو حمل زباله و فعالیت پاکبانان برای تخلیه باکس، به دلیل ترافیک تصادفی رخ دهد.

مدیر روابط عمومی معاونت خدمات شهری در ادامه می‌افزاید: بنابراین و با توجه به همین مواردی که به آن اشاره شد این باکس‌ها از محل جمع‌آوری شد.

فرخنده در مورد خواسته مطرح شده شهروند برای بازگشت دوباره این باکس‌ها نیز می‌گوید: با توجه به توضیحات ارائه شده باید به این نکته تأکید داشت که امکان نصب مجدد این باکس‌های زباله وجود ندارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.