صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: سال گذشته تا پایان روز ۱۷ فروردین تعداد کل حوادث ترافیکی ما ۹۳ مورد بود که امسال به ۷۹ مورد رسیده و ۱۵ درصد کاهش داشته است

به گزارش شهرآرانیوز، علی صبوری امروز، ۱۹ فروردین‌ماه، در سومین کنفرانس خبری قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائرین که در سالن جلسات اداره کل صمت خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر با ۳۰ پایگاه ثابت، ۹ پایگاه موقت و ۲۸ ایستگاه سلامت در حوزه امدادگران و نجاتگران و اعضای جوانان در طول طرح نوروزی خدمات امدادی و راهنمایی نوروزی را ارائه کردند.

وی بیان کرد: سال گذشته تا پایان روز ۱۷ فروردین تعداد کل حوادث ترافیکی ما ۹۳ مورد بود که امسال به ۷۹ مورد رسیده و ۱۵ درصد کاهش داشته است. در تصادفات ۲۵ درصد و واژگونی ۲۰ درصد کاهش داشتیم انحراف نیز کاهش و برخورد با مانع افزایش داشته است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی عنوان کرد: در پویش بهرفت ۳۶ هزار و ۶۴ شرکت‌کننده حضور داشتند که رانندگان را به توقف، استراحت‌های کوتاه و کاهش تصادفات تشویق کردند. ایستگاه فضای دوستدار کودک و کار‌های فرهنگی به ویژه خیمه نماز نیز انجام شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.