صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هاآرتص راز فرار ارتش اسرائیل از جنوب غزه را افشا کرد

  • کد خبر: ۲۲۱۲۶۷
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹
رسانه پرتیراژ رژیم صهیونیستی دلایل پشت‌پرده و سرّی عقب‌نشینی (فرار) نیرو‌های ارتش این رژیم را از جنوب نوار غزه افشا کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، روزنامه هاآرتص در گزارشی در این رابطه به نقل از چند افسر عالی‌رتبه ارتش اسرائیل خبر داد، ارتش اسرائیل امیدوار است با این کار بتواند افراد مسلح فلسطینی را از مخفیگاه‌های خود در جنوب نوار غزه خارج کند و این امر هیچ ارتباطی با ابراز حسن نیت در جریان مذاکرات مبادله اسرا ندارد.

این افسران در عین حال فاش کردند عقب نشینی از نوار غزه به دلیل مهم تری هم انجام گرفت و آن فرسودگی و خستگی شدید جنگی یگان‌های ارتش است و مرتبط کردن آن با ابراز حسن نیت در مذاکرات آزادسازی اسرا امری اشتباه است.

در بخش دیگری از گزارش هاآرتص آمده است: ساختار ارتش اسرائیل به این نتیجه کلی رسیده است که حضور گسترده ارتش اسرائیل در غزه فایده خاصی نخواهد داشت و با پیشروی به سوی نقاط جدید، فقط جان نظامیان حاضر به خطر می‌افتد.

افسران بلندپایه همچنین فاش کردند، ارتش اسرائیل پیش بینی می‌کند که با عقب نشینی نظامی، شاهد ازسرگیری شلیک موشک‌ها هم باشیم، اما خروج افراد مسلح از مخفیگاه‌هایشان (که ما قادر به مشخص‌کردن آن نیستیم)، ارزش شلیک موشک را هم دارد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.