صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد به دلیل تداوم بارش‌ها از آماده‌باش نیرو‌های خدمات شهری تا دوشنبه خبر داد.

احسان نجاری‌مقدم در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، با اعلام این خبر، اظهار کرد: همزمان با اعلام هشدار هواشناسی و شروع بارش رحمت الهی، نیرو‌های خدمات شهری در سطح شهر به حالت آماده‌باش درآمدند و در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند و این آماده‌باش تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: از ابتدای بارندگی ۲ هزار و ۶۶۶ نفر نیروی پاکبان خدمات شهری در ۳ شیفت آماده‌باش بودند که به بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ نفر افزایش یافتند. همچنین ۱۱۶ موتور پمپ، ۸۱ دستگاه ماشین‌آلات تانکری و پشتیبانی خدمات شهری و ۴ هزار و ۸۵۰ کیسه شن در مناطق مختلف شهر مشهد مستقر است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه با شروع بارش‌ها، در ۴۵ نقطه، تجمع جزئی آب سطحی گزارش شده که توسط نیرو‌های خدمات شهری سریعا رفع شد، اظهار کرد: یکی از معضلاتی که در هنگام بارندگی با آن مواجه هستیم، تجمع پسماند رهاشده توسط شهروندان در جوی‌ها و کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی است که این مورد باعث گرفتگی مسیر‌ها می‌شود. به همین منظور از شهروندان درخواست داریم از ریختن و رهاسازی پسماند در جوی‌ها و کانال‌ها خودداری کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.