صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در اجتماع گسترده «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری حضور پیدا کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، اجتماع بزرگ مردمی "وعده صادق" در حمایت و گرامیداشت حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران علیه اسرائیل، امشب بعد از نماز مغرب و عشا در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی ساعت ۱۹ برگزار شد.

زائرانی که پیش از شروع مراسم برای اقامه نماز مغرب و عشا آمده بودند منتظر شروع مراسم هستند. عده‌ای نیز از گوشه و کنار حرم به رواق امام خمینی (ره) آمده‌اند و عده‌ای نیز که پرچم ایران و فلسطین بدست دارند تازه به این جمع اضافه شده‌اند. 

مجری توجه زائران را به دفاع جانانه سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی که بامداد ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ انجام شد جلب می‌کند و برای رزمندگان و مدافعان وطن دعای خیر می‌کند. 

تعدادی پایگاه‌های بسیج محلات با پرچم‌های ایران و فلسطینی هم در میان جمعیت دیده می‌شوند. خادم‌ها نیز پرچم ایران و فلسطین را بین زائران پخش می‌کنند و این وسط کودکان بیش از همه ذوق دارند برای تکان دادن پرچم‌ها در میان جمعیت که چهره جالب و زیبایی به مراسم داده است. 

رقص پرچم‌ها در تمام رواق دیده می‌شود و همنوایی زائران با شعار‌هایی که کربلایی حسین طاهری می‌گوید در اجتماع "وعده صادق" دیدنی است؛ با تمام وجود به دشمنان ایران و اسلام و مستکبران جهان دشنام می‌دهند و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا گویان فریاد می‌زنند. ذکر یا علی، حیدر حیدر و الله اکبر و صلوات بر محمد و آل محمد قطع نمی‌شود و بر فضای مراسم طنین انداز شده است. 

کربلایی حسین طاهری گاهی اشعار حماسی می‌خواند و زائران نیز او را همراهی می‌کنند. خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون،‌ای یار‌ای یار برخیز و علم بردار یا وقتی برای یاد سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی، ولایت پذیری و افتخاری که سربازان سپاه در دنیا برای ایران رقم زدند شعر می‌خواند.

یک ساعتی از شروع مراسم گذشته و این اجتماع وحدت آفرین دارد به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شود. حاج حسین طاهری می‌خواهد زائران دست در دست یکدیگر بگذارند و در حریم حرم امام رضا (ع) پیمانی در محضر صاحب این حریم ببندند و بگویند "الله ماترکنا حیدر" یعنی خدایا! نوای حیدر حیدر زائران در سرتاسر رواق امام خمینی (ع) اوج گرفته است. 

ساعت نزدیک ۲۱ است و مراسم لحظات پایانی خود را سپری می‌کند. حاج حسین طاهری مراسم را با دعا و ثنا و استغاثه به امام زمان (عج) به پایان می‌رساند. چشم برخی زائران بارانی شده و دست‌ها به نیت اجابت دعا رو به آسمان بلند شده است.

کربلایی حسین طاهری هم از زائران می‌خواهد برای پیروزی و مقاومت رزمندگان و حفظ و اقتدار جمهوری اسلامی ایران نیز دعا کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.