صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: نکته مهم در خدمت‌رسانی به شهروندان، قابل‌لمس‌بودن آن است؛ در همین راستا ضرورت دارد تا مسائل و پروژه‌هایی را در اولویت کاری خود قرار بدهید که با آسایش و راحتی روزمره زندگی مردم ارتباط دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با شهردار و مدیران شهری مشهد ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های خالصانه آنان اظهار کرد: شما در مقام و جایگاهی که هستید کار‌های ارزشمند بسیاری انجام می‌دهید که باید مورد قدردانی و تشکر قرار بگیرد، اما یک نکته مهم در خدمت‌رسانی به شهروندان، قابل‌لمس‌بودن آن برای مردم است.

وی افزود: در همین راستا ضرورت دارد تا مسائل و پروژه‌هایی را در اولویت کاری خود قرار بدهید که با آسایش و راحتی روزمره زندگی مردم ارتباط دارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی ادامه داد: ازجمله مسائلی که مردم به‌صورت روزانه با آن درگیر هستند، دست‌اندازها، نبود علائم راهنمایی و رانندگی در محلات قدیمی و وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌ها به‌ویژه خیابان‌های مرکز شهر است که غالباً محل رفت‌وآمد روزانه مردم است.

وی تأکید کرد: متأسفانه این موارد جزئی که امکان دارد یک ماه بیشتر زمان نیاز نداشته باشد، در پروژه‌های مدیران شهری دیده نمی‌شود و در مقابل، پروژه‌هایی در دستورکار قرار می‌گیرد که ربط مستقیمی به زندگی روزانه مردم ندارد و ضرورت آن‌ها برای شهروندان قابل‌لمس نیست.

امام‌جمعه مشهد مقدس با تأکید بر اطلاع‌رسانی دقیق و کامل اقدامات صورت‌گرفته در مدیریت شهری عنوان کرد: شما باید با استفاده از روزنامه شهرآرا که رسانه رسمی شهرداری است، تمام این موارد را برای مردم تشریح کنید.

وی خطاب به مدیران و معاونان شهرداری مشهد ابراز کرد: شهر مشهد متعلق به امام رضا‌(ع) است؛ بنابراین تمام اقدامات و خدماتی که انجام می‌دهید، با قصد قربت ایشان باشد تا شاهد آثار و برکات فراوان آن در زندگی خود باشید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.