صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد از ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حامد فیض‌الهی گفت: ساخت و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان که نیمی از جمعیت شهر مشهد را تشکیل می‌دهند، نیازمندی‌های خاص خود را دارد و زمانی اثربخشی بالایی خواهند داشت که بتوانند نیاز‌های بانوان را به درستی برآورده سازند.

او با اشاره به توسعه بوستان‌ها و سایت‌های فضای سبز بانوان در سال‌های اخیر اظهار کرد: ایجاد وحدت رویه و انسجام‌بخشی به فعالیت‌های بهره‌برداری و نگهداری از بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در قالب یک دستورالعمل جامع و کامل، ضروری است، به همین منظور دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان با هدف پویاسازی بوستان‌ها و سایت‌های فضای سبز ویژه بانوان ابلاغ شد. 

مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد ادامه داد: تلاش شده در تدوین این دستورالعمل کلیه جوانب و ابعاد موضوع از جمله ضوابط طراحی و احداث، شرایط نگهداری فضای سبز و ابنیه و تاسیسات، مسائل و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، امنیت اجتماعی و الزامات حفاظتی، شرایط و الزامات بهره‌برداری و گروه مخاطبان و همچنین توسعه و بهره‌برداری ظرفیت‌های اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.

فیض‌الهی اظهار امیدواری کرد: اجرای این دستورالعمل موجب بهبود کیفی خدمات در بوستان‌های بانوان شده و رضایتمندی هرچه بیشتر بانوان را به همراه داشته باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.