صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گوشی ناتینگ فون ۲a نسخه‌ی انحصاری آبی‌رنگ در هند رونمایی شد و به‌زودی به‌طور انحصاری عرضه خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز - ناتینگ یک نسخه‌ی آبی‌رنگ انحصاری جدید را برای ناتینگ فون ۲a در هند معرفی کرده است. گزینه‌های رنگی مشکی، سفید و آبی اکنون برای کاربران هندی در دسترس قرار دارد.

گوشی ناتینگ فون ۲a آبی‌رنگ از ۲ می (۱۳ اردیبهشت) به‌طور انحصاری در هند از طریق Flipkart در دسترس خواهد بود.

قیمت گوشی ناتینگ در کانفیگ ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در روز اول عرضه ۱۹٬۹۹۹ روپیه (حدود ۲۳۹ دلار) و بعد از آن ۲۳٬۹۹۹ (حدود ۲۸۷ دلار) روپیه خواهد بود. قیمت گوشی با کانفیگ ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و کانفیگ ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌ترتیب ۲۵٬۹۹۹ روپیه (حدود ۳۱۱ دلار) و ۲۷٬۹۹۹ روپیه (حدود ۳۳۵ دلار) خواهد بود.

طراحی و مشخصات ناتینگ فون ۲a آبی با مدل‌های قبلی فرقی ندارد. این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی اولد و با نرخ نوسازی تطبیقی ۳۰ تا ۱۲۰ هرتز و محافظ کورنینگ گوریلا گلس ۵ است.

پردازنده‌ی گوشی ناتینگ فون ۲a، مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو است. این گوشی از دوربین اصلی و دوربین فوق‌عریض پنل پشتی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گوشی ناتینگ فون ۲a اندروید ۱۴ را با رابط‌کاربری Nothing OS ۲.۵ اجرا می‌کند و به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و شارژ سیمی ۴۵ واتی مجهز شده است.

منبع: زومیت

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.