صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون مدیریت بحران استانداری خراسان‌ جنوبی از آخرین وضعیت سیل و آب‌گرفتگی در شهرهای خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز - محمودرضا تیمورپور، معاون مدیریت بحران استانداری خراسان‌ جنوبی، گفت: در اثر بارندگی‌های شبانه‌روز گذشته حدود ۴۰۰ روستا در خراسان جنوبی درگیر سیل شدند.

وی بیان کرد: تیم‌های مدیریت بحران استان برای اعزام به مناطق سیل‌زده در آمادگی کامل هستند و در هر روستا یا منطقه‌ای که مسیر دسترسی بازگشایی شود، سریعا تیم‌های ارزیاب برای بررسی میزان خسارات و گزارش‌ها اعزام می‌شوند.

تیمورپور گفت: با توجه به بارندگی‌های شب‌وروز گذشته، بیشترین بارندگی در روستای بیشه خوسف به میزان ۶۰ میلی‌متر بوده است.

معاون مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: بارندگی‌های گزارش‌شده امروز مربوط به محور‌های بیرجند_ خوسف، بیرجند_قاین، بیرجند_سربیشه و سربیشه_درح بوده و در سایر نقاط به صورت نقطه‌ای ممکن است بارندگی باشد.

وی بیان کرد: محور‌ شهداد به نهبندان نیز به‌دلیل ایمن‌نبودن، مسدود بوده و محور‌های طبس به خور، بیرجند به شوشود، دهک به مختاران و همه راه‌های فرعی بخش سرداران خوسف به سرچاه عماری به‌دلیل طغیان رودخانه مسدود است.

تیمورپور با اشاره به اینکه بیشترین خسارات مربوط به شهرستان خوسف و نهبندان است، یادآور شد: به برخی از راه‌ها و ابنیه‌های روستایی، آب‌نماها، بخش کشاورزی، قنوات و اراضی زمین‌های کشاورزی نیز خسارت وارد شده است.

معاون مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: عملیات امدادرسانی به مناطق سیل‌زده با همکاری همه گروه‌ها آغاز شده و از بخش خصوصی و معادن نیز برای استفاده از ماشین‌آلات سنگین کمک گرفته شده است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.