صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

محور هراز یکطرفه شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۵۸۹۷
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸
رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک بسیار سنگین در محور هراز و ورودی‌های شرق پایتخت خبر داد و گفت: به علت موج بازگشت مسافران از تعطیلات پایان هفته محور هراز از شمال به جنوب یک‌طرفه و تردد در میسر جنوب به شمال محور هراز ممنوع است.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ ایرج کهریزی با اشاره به افزایش حجم ترافیک در محور‌های شرق استان تهران، اظهار داشت: در تمامی محور‌های شرق استان تهران به سمت ورودی پایتخت ترافیک بسیار سنگین و در حال افزایش است.

وی افزود: به علت موج بازگشت مسافران از تعطیلات پایان هفته محور هراز از شمال به جنوب یک‌طرفه و تردد در میسر جنوب به شمال محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه شرق استان تهران تصریح کرد: حجم بار ترافیک در ورودی شهر‌های فیروزکوه، گیلاوند، بومهن، و پردیس به سمت تهران سنگین گزارش شده و پیش‌بینی می‌شود تا ساعات پایانی امشب ترافیک ادامه داشته باشد.

سرهنگ کهریزی در ادامه تأکید کرد: برابر تصاویر دریافتی از دوربین‌های کنترل ترافیک پلیس، شاهد بار ترافیکی در محور هراز و فیروزکوه هستیم و این روند در ورودی شهر‌های منتهی به پایتخت بیشتر و با کندی حرکت مواجه است.

وی یادآور شد: رانندگان از عجله و شتاب خودداری کنند و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را در اولویت کار خود قرار داده و سفر خود را به ساعات پایان تعطیلات موکول نکنند.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس جهت برقراری نظم و آرامش هم‌وطنان در تمامی محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران حضور داشته و با هرگونه تخلفات خطرساز برخورد قانونی خواهد داشت.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.