صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: کندروی بزرگراه پیامبراعظم‌(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی(ع) تا ۳ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان در حاشیه بازدید از منطقه ۱۰ شهرداری، اظهار کرد: یکی از اقدامات و برنامه‌های کمیته نظارتی را بازدید از پروژه‌های عمرانی سطح مناطق به‌منظور بررسی آخرین وضعیت آن‌ها تعریف کرده‌ایم.

وی ادامه داد: دراین‌راستا، یکی از پروژه‌های بازدیدشده امروز، مسیر کندروی بزرگراه پیامبراعظم‌(ص) بود که جا دارد از شهرداران مناطق ۱۰ و ۱۲ بابت پیشبرد و اجرای این پروژه تقدیر و تشکر داشته باشم.

موحدیان با بیان اینکه این کندرو، از پل کال زرکش به سمت ورودی سجادیه و بولوار آیت‌الله رفسنجانی تعریف‌ شده است، افزود: امیدواریم تا ۳ ماه آینده شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۰، بوستان بانوان «آفتاب» است که عملیات اجرایی آن آغاز شده و امیدواریم با تزریق منابع مالی، روند اجرای آن تسریع یابد.

موحدیان به پارک خطی بزرگراه امام‌علی(ع) اشاره داشت و گفت: این پارک خطی حدفاصل بولوار شاهد تا بولوار دکتر حسابی قرار گرفته و برای اجرای آن، اعتبار ۴ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این پروژه تاکنون پیشرفت ۷۰ درصدی داشته و بر اساس گزارش ارائه‌شده، تا ۳ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.