صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

این روزها برای چکاپ به مراکز درمانی مراجعه نکنید

  • کد خبر: ۲۲۶۴۱
  • ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
یک فوق تخصص بیماری‌های عفونی گفت: در شرایط کنونی و ازدحام بیماران مبتلا به کرونا به افراد توصیه می‌کنیم برای جراحی‌های غیرضروری یا چکاپ‌های سالیانه به مراکز درمانی مراجعه نکنند.
به گزارش شهرآرانیوز، مردانی تاکیدکرد: اگر فردی دچار مشکل شده و نیازمند دریافت خدمات رادیولوژی است باید به بیمارستان مراجعه کند؛ زیرا تریاژ بیماران کرونایی با مراجعه کنندگان عادی تفاوت دارد.
وی افزود: انجام عمل‌های جراحی اورژانسی در بیمارستان‌ها انجام می‌شود، اما اقداماتی غیر ضروری مانند چکاپ‌های سالیانه نباید در چنین شرایطی انجام شود.
مردانی بیان کرد: اگر افرادی مبتلا به بیماری کم کاری تیروئید یا دیابت هستند می‌توانند از طریق تلفن نسخه خود را از پزشک مربوطه دریافت و به مطب‌ها مراجعه حضوری نداشته‌باشند.
وی ادامه داد: بیماری کرونا کودک، جوان و پیر نمی‌شناسد و اگر افراد رعایت نکنند به این عارضه مبتلا می‌شوند. اما به طور کلی شدت علائم در بچه‌ها پایین‌تر است و احتمال دارد به خودی خود درمان شوند.
مردانی گفت: والدین جهت انجام واکسیناسیون فرزندشان مانند: فلج اطفال، سرخک و... به مرکز بهداشتی محل سکونت خود از درب بیماران عادی مراجعه کنند و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.