صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد گفت: با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی، آتش‌نشانان برای خدمت‌رسانی به شهروندان در آماده‌باش هستند.

وحید باخدا در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص بروز حوادث در پی طوفان و بارش باران در مشهد، اظهار کرد: حوادث شب گذشته (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) منجر به انجام ۶۰ مأموریت شد که ۳۲ مورد سقوط درخت و ۱۲ مورد مربوط به سقوط اجسام معلق بود. همچنین در پی قطع‌شدن برق در برخی مناطق مشهد، ۱۶ مورد محبوس‌شدن در آسانسور گزارش شد.

وی افزود: خوشبختانه حوادث شب گذشته خسارت جانی در پی نداشت، اما ۵ مورد سقوط درخت بر روی خودرو‌ها منجر به خسارت مالی شده است.

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد در ادامه گفت: با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی، آتش‌نشانان برای خدمت‌رسانی به شهروندان در آماده‌باش هستند. ناگفته نماند که ۴۶۰ آتش‌نشان مشهدی به صورت ۲۴ساعته فعال هستند، اما با توجه به وضعیت هواشناسی و پیش‌بینی بارندگی‌های پیش‌رو، آماده‌باش هستند.

باخدا درنهایت تأکید کرد: توصیه می‌شود شهروندان، اجسام معلق در تراس و پشت‌بام را تثبیت یا جمع‌آوری کنند، از موتورسیکلت و دوچرخه استفاده نکنند و ترجیحاً از آسانسور نیز استفاده نکنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.