به گزارش شهرآرانیوز، پیرو درخواست برخی از شهروندان درباره مشکلاتی که در بعضی از دستگاههای شارژ منکارت وجود دارد، بهروزرسانی و ارتقا این دستگاهها یکی از اقداماتی است که در این زمینه انجام شده است.
وحید رهبر، مسئول روابط عمومی فاوای شهرداری مشهد در پاسخ به دغدغه شهروندان در این زمینه میگوید: در ادامه اقدامات ضروری برای بهبود و تسهیل خدمات شارژ کارت شهروندی (منکارت) و توسعه آن، دستگاههای جدید شارژ منکارت به تدریج جایگزین دستگاههای فعلی در ایستگاههای اتوبوس و قطارشهری شده است.
به گفته روابط عمومی فاوای شهرداری مشهد با تغییر نحوه ارائه این خدمت، مشکلات فعلی رفع خواهد شد.
رهبر با اشاره به اینکه در فاز نخست این تغییر بهروزرسانی زیرساختهای نرمافزاری در دستور کار است، میافزاید: این تغییرات از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت شروع شد. در ادامه بر اساس زمانبندی برنامهریزی شده، در مدت دو ماه، تغییر بیش از پانصد دستگاه به انجام خواهد رسید.
وی ادامه میدهد: بر اساس این تغییرات نرمافزاری، احتمال ایجاد اختلال موقت در دستگاههای شارژ منکارت مطرح بود که تا ساعت ۱۲ ظهر بررسی لازم انجام شد. امیدواریم با تلاش همکاران با مشکل روبهرو نشویم.