صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون‌اول قوه‌قضائیه گفت: مجموعه دستگاه قضا از ابداع الگو‌های کارآمد و نوین حقوقی در استان خراسان‌رضوی نظیر ایجاد مجتمع «شوق زندگی» و «دادگاه اطفال» در مشهد حمایت می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام حمزه خلیلی روز شنبه در آیین تودیع و معارفه رؤسای کل سابق و جدید دادگستری خراسان‌رضوی در مشهد، بیان کرد: این نمونه‌های موفق الگو‌هایی هستند که با مشارکت مردم محقق شده‌اند.

مجتمع‌های «شوق زندگی» در دستگاه قضایی مدل جدیدی از اقدام حوزه قضایی در بخش کودکان و نوجوانان است که برای کمک به کودکان بزه‌دیده، بزهکار و درمعرض خطر آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند.

وی تأکید کرد: الگو‌های قضایی و مدل‌سازی‌ها باید در استان خراسان‌رضوی ادامه یافته و ترویج شود و این مکان باید منشأ آفرینش‌های جدید در همه حوزه‌ها باشد.

معاون‌اول قوه‌قضائیه گفت: خراسان‌رضوی به کار جهادی و تلاش متفاوت نیاز دارد و باید الگوسازی صورت گیرد؛ چراکه ظرفیت فهم مشترک و همکاری در این استان وجود دارد و باید به بهترین نحو از این ظرفیت برای کار متفاوت استفاده کرد.

تعامل، فضای حاکم بر دستگاه قضایی خراسان‌رضوی است

استاندار خراسان‌رضوی نیز در این آیین گفت: دستگاه قضایی در استان ظرفیت مهمی برای حل مسائل و مشکلات مختلف است.

یعقوبعلی نظری افزود: اگر روی اهداف عالی متمرکز باشیم و از جزئیات عبور کنیم، این تغییروتحول در حوزه ریاست قضایی استان می‌تواند منشأ خیر بیشتری باشد.

وی ادامه داد: برایند این تعامل و هم‌افزایی نیز حل مسائل اساسی در خراسان‌رضوی خواهد بود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.