صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان‌رضوی گفت: قدرت اصلی ما قوه نرم‌افزاری بوده و نقطه تمایز ما با دیگر ارتش‌ها آن اقتدار نرم‌افزاری است. باید گفت اگر توانستیم این قوه نرم‌افزاری را به توان، قدرت، آمادگی فیزیکی و ابزاری تبدیل کنیم، آنگاه موفق خواهیم بود.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری شامگاه ۲۲ اردیبهشت در نشست با اساتید و دانشجویان دانشگاه فرماندهی ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران که در محل سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: استان خراسان‌رضوی ۷ میلیون نفر جمعیت دارد و سالانه پذیرای ۳۰ میلیون نفر زائر از نقاط مختلف کشور است.

استاندار خراسان‌رضوی ادامه داد: جمعیت این استان تلفیقی است. همچنین خراسان‌رضوی ۸۰۰ کیلومتر مرز مشترک با ۲ کشور دارد و باوجود این ویژگی‌ها، خوشبختانه مسئله امنیتی در این استان نداریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه قدرت تصمیم‌گیری بسیار مهم بوده و از ویژگی‌های یک مدیر و فرمانده است، عنوان کرد: استانداری یک نقطه هماهنگی و هم‌افزایی است. بر این اساس و مبتنی بر مزیت‌های استان، مشکلات این استان را حل می‌کنیم.

نظری ضمن اشاره به ایجاد قرارگاه‌های عملیاتی و تحولی متناسب با موضوعات مورد نیاز استان، تصریح کرد: در این قرارگاه‌ها تصمیمات درلحظه می‌گیریم؛ لذا با همراهی مدیران به این باور رسیده‌ایم که در قرارگاه‌ها یک هدف قطعی و عملیاتی انتخاب کنیم تا مشکلات تسهیل شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.