صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون سلامت و تربیت‌بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: به مناسبت دهه کرامت جشنواره فرهنگی و ورزشی «هشت بهشت» در دو «بوستان ملت» و «گل آرا» برگزار می شود. 

سید حسین غیاثی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص برگزاری جشنواره هشت بهشت اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت حشنواره تفریحی ورزشی هشت بهشت در دو «بوستان ملت» و «گل آرا» از ۲۲ الی ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

وی افزود: شهروندان می‌توانند با حضور در این جشنواره در بازی‌های فکری و بومی و محلی به صورت رایگان شرکت کرده و ساعات خوشی را در کنار خانواده‌های خود سپری کنند.

وی هدف از برگزاری این برنامه‌ها را ترویج و گسترش ورزش همگانی و بازی‌های بومی و محلی، ایجاد نشاط و شادی، غنی‌سازی اوقات فراغت و ایجاد نگرشی مثبت نسبت به کارکرد شهرداری در میان شهروندان دانست و افزود: در برگزاری این جشنواره ۶۲ بازی بومی و محلی و فکری از سوی تربیت‌بدنی همگانی شهرداری به مناطق پیشنهاد شده و هر منطقه‌ای که قصد اضافه کردن بازی دیگری دارد، باید برای انجام بررسی‌ها پیشنهاد خود را ارائه دهد.

غیاثی بیان کرد: در هر یک از بوستان‌ها، ۱۸ غرفه برای آقایان و ۱۲ غرفه برای بانوان در نظر گرفته شده و وسایل بازی و ورزش توسط شهرداری همان منطقه در بوستان‌ها قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.