صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دستگیری ۲ متهم به ۲۱ فقره موبایل قاپی در مشهد

  • کد خبر: ۲۲۷۷۴۷
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
سرکلانتر شرق شهر مشهد گفت: با سرعت عمل ماموران کلانتری" مصلی" ۲ متهم به ۲۱ فقره موبایل قاپی به دام افتادند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ رضا صاحبکار درخصوص دستگیری موبایل قاپ در مشهد اظهار کرد: روز گذشته گزارشی مبنی بر نیاز‌های پلیسی در خیابان چمن به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله یکی از تیم‌های انتظامی که در همان محدوده در حال گشت زنی بود به محل اعزام شد.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل مشخص شد ۲ جوان موتورسوار گوشی تلفن همراه خانمی جوان را که در حال مکالمه بوده قاپیده و به سرعت از محل متواری شده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم گشت انتظامی ضمن اعلام مشخصات ظاهری سارقان به مرکز پیام به گشت زنی در همان محدوده پرداخته و در کمتر از ۳ دقیقه متهمان را مشاهده و برای دستگیری آن‌ها وارد عمل شدند، متهمان به محض مشاهده ماموران انتظامی متواری که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز نقش بر زمین شده و با کمک شهروندان دستگیر و در بازرسی از آن‌ها ۳ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

سرهنگ صاحبکار گفت: متهم ۲۵ و ۲۲ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی با توجه به تصاویر بدست آمده از وی در دوربین‌های مداربسته به ۲۱ فقره موبایل قاپی در سطح شهر مشهد و فروش گوشی‌های مسروقه به یک مالخر اعتراف کرد، با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی و دستگیری یک مالخر در پلیس آگاهی مشهد ادامه دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.