صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر روابط عمومی اداره‌کل راه‌آهن مشهد گفت: سیستم برنامه قطارها کشوری است و امکان تاخیر در حرکت قطارها وجود ندارد، بنابراین مسافران زودتر به سمت راه‌آهن حرکت کنند.

جواد معراجی‌فر در گفتگو با شهرآرانیوز با اشاره به وضعیت راه‌آهن مشهد در پی بارش شدید باران در مشهد و سیلاب و آب گرفتگی شدید معبار در این شهر گفت: تمامی قطار‌ها طبق برنامه در موعد مقرر انجام می‌شود و تمهیدات لازم سنجیده شده و هیچ‌گونه تاخیر در حرکت قطار‌ها وجود ندارد.

وی تاکید کرد: با توجه به بارش شدید باران در سطح مشهد و ترافیک در خیابان‌های سطح شهر، مسافران زمان معطلی خود در ترافیک را پیش‌بینی کنند و زودتر از خانه به مقصد راه‌آهن حرکت کنند تا از قطار جا نمانند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل راه‌آهن خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که با توجه به وضعیت بحرانی مشهد، آیا امکان تاخیر در حرکت قطار‌ها وجود دارد تا مسافران از قطار خود جا نمانند، گفت: سیستم راهبری قطار به صورت پیوسته و کشوری است. اگر بخواهیم هر قطاری را به صورت تاخیر یا تعجیل اعزام کنیم در برنامه حرکت سایر قطار‌های کشور نیز تاثیر خواهد گذاشت، بنابراین امکان تاخیر در حرکت قطار‌ها وجود ندارد، از همین رو تقاضا دارم مسافران زودتر به سمت راه‌آهن حرکت کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.