صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مد‌یرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد در خصوص وضعیت مشهد در پی بارندگی‌های امروز (۲۶ اردیبشت ۱۴۰۳) در مشهد توضیحاتی ارائه کرد.

حسین اسماعیلیان در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت مشهد در پی بارندگی‌های امروز (چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اظهار کرد: پس رفتگی آب باران به شبکه فاضلاب وصل می‌شود که توان دفع این حجم از آب را ندارد و به سطح معابر بازمی‌گردد که دو علت مهم دارد یک آن که برخی از شهروندان شبکه آب باران را به شبکه فاضلاب وصل کرده اند در حالی که باید به چاه‌های جذبی وصل شود، دوم اینکه برخی از مردم و پیمانکاران نقاطی که آب در سطوح جمع می‌شود برای دفع از فاضلاب استفاده می‌کنند که بیشتر نقاط پس رفتگی در جنوب مشهد گزارش شده است و هم اکنون در نقاط سرافرازان، هاشمیه و دلاوران بیشترین پس گرفتگی مشاهده شده است.

وی افزود: میزان بارش از ابتدای سال آبی تا صبح امروز ۲۰۴ میلی متر بوده است که نسبت به سال گذشته ۲.۵ برابر افزایش یافته است، اما نسبت به دوره بلند مدت ۱۱ درصد کاهش بارندگی داریم.

مد‌یرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد در خصوص وضعیت سد‌های مشهد گفت: متوسط ذخیره سد‌های مشهد ۱۰ در صد است که با توجه به باران‌های امروز انشاءالله افزایش خواهد یافت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صادقی
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
متولی سدهای استان و کشور شرکت های اب متطقه ای هستند زیر نظر وزارت نیرو و دولت نه شرکت اب و فاضلاب لطفا با متولی امر مذاکره کنید اب و فاضلاب هیچ تصدی بر سدها ندارد.