صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی گفت: در پی بارش شدید باران، تمام مسیر‌های استان باز است و فقط مسیر‌های اطراف شهر مشهد درگیر سیل و آب‌گرفتگی شده است.

سرهنگ حسین میش‌مست در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت راه‌های خراسان رضوی گفت: با وجود بارش در سراسر خراسان رضوی، فقط در شهرستان مشهد شاهد بارش شدید باران و در ادامه وقوع سیل بودیم. از شهرستان درگز هم سیل گزارش شده، اما سیل وارد جاده نشده و در مسیر خود قرار گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر مسیر مشهد به سمت میامی مسدود است. در مسیر سرخس (دو راهی صالح‌آباد و تنگه‌شو) به علت گل‌ولای واردشده به جاده از طریق سیل، تردد به صورت کند انجام می‌شود.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی تصریح کرد: مسیر فریمان به سمت مشهد به علت جاری‌شدن سیلاب مسدود است. در مسیر مشهد به سمت فریمان به علت آب‌گرفتگی سطح جاده و گل‌و‌لای واردشده به جاده، حرکت خودرو‌ها به‌کندی انجام می‌شود.

میش‌مست یادآور شد: مسیر مشهد به قوچان و بالعکس مشکلی ندارد. محدوده شهرک طرق با آب‌گرفتگی مواجه شده و حرکت به‌کندی انجام می‌شود.

وی افزود: در مسیر‌های ورودی و خروجی مشهد که به دلیل وقوع سیل از میانه جاده مسدود شده است، در پشت سیل ترافیک داریم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
چند ساعت قبل از سیل افغانستان سدش رو باز کرده .اگه حق آبه ایران رو در تابستان وپاییز میداد اینگونه نبودوضعیت مشهد و سیستان و بلوچستان.لعنت خدا بر کسانی که به عمد سد رو در تابستان و پاییز درافغانستان و ترکیه میبندند تا ظلم کنند به ایران زمین.