صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: سال گذشته ۲۰ هزار و ۴۰۰ نفر در تصادفات جاده‌ای فوت کردند که هفت درصد از تولید ناخالص داخلی را صرف می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سیدتیمور حسینی روز چهارشنبه در اختتامیه ششمین همایش بین المللی مدیریت ایمنی و ترافیک، افزود: بیش از سه دهه پلیس راهنمایی و رانندگی تلاش خود را بر استفاده از آخرین دانش‌های روز و حرکت به سمت آخرین دستاورد‌های حوزه حمل و نقل ترافیک به کار گرفته است و امروز ارتباط تنگاتنگی میان راهور و مجامع علمی وجود دارد.

وی ادامه داد: امروز بالغ بر ۷۰۰ دانشجو در رشته راهور در مقاطع مختلف در حال تحصیل هستند که نشان از دانش پرور بودن حوزه راهور دارد.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه حوزه ترافیک بر تمام زندگی مردم تاثیر دارد، اظهار داشت: امروز ترافیک منجر به حساسیت تمامی اقشار مردم و شهروندان شده است.

سردار حسینی اضافه کرد: بخشی از جامعه به موضوع ترافیک بی تفاوت هستند و بزرگترین دغدغه پلیس نیز حساس سازی و آگاه سازی همین گروه بی تفاوت است.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: با توجه به سهم جمعیتی ایران از جهان، طبق میانگین باید میزان کشته‌های تصادفات جاده‌ای به کمتر از ۱۴ هزار نفر برسد در حالی که طبق باور ما حتی مرگ یک نفر هم برای پلیس زیاد است.

ششمین همایش بین المللی مدیریت ایمنی و ترافیک با ۳۰۰ مقاله از پژوهشگران داخلی و خارجی برگزار شد همچنین پژوهشگرانی از ۱۰ کشور در این همایش آثار خود را ارسال کردند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.