صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرامین امام (ره) گفت: یکی از وظایف ذاتی قرارگاه‌های امداد و پشتیبانی ستاد اجرایی فرامین امام (ره)، پشتیبانی از گروه‌های مردمی است تا اگر اقلام و تجهیزاتی لازم داشته باشند را در اختیارشان قرار دهیم.

محمد ترکمانه در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت منطقه سیدی مشهد پس از سیل شب گذشته و اقدامات ستاد اجرایی فرامین امام (ره) گفت: امروز منطقه سیدی و ۲ کوچه‌ای را که آسیب دیده بودند به همراه فرماندار مشهد به طور ویژه بازدید کردیم.

وی افزود: رئیس ستاد اجرایی فرامین امام (ره) نیز تاکید داشت تا نیرو‌های ستاد به صورت ویژه در این منطقه حضور داشته باشند و از مجموعه‌های خدمات‌رسانی پشتیبانی کنند.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرامین امام (ره) ادامه داد: در حال حاضر در جلسه ستاد مدیریت بحران خراسان رضوی حضور پیدا خواهیم کرد و تصمیم‌گیری خواهیم کرد که در کدام بخش‌ها می‌توانیم پشتیبانی کنیم.

ترکمانه گفت: یکی از وظایف ذاتی قرارگاه‌های امداد و پشتیبانی ستاد اجرایی فرامین امام (ره)، پشتیبانی از گروه‌های مردمی است تا اگر اقلام و تجهیزاتی لازم داشته باشند در اختیارشان قرار دهیم و مردم بتوانند هرچه زودتر خانه‌ها را به شرایط مناسبی برسانند.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر باید کسانی را که جزو دهک‌های پایین جامعه هستند در بحث تجهیزات و لوازم زندگی پشتیبانی کنیم. البته در نهایت پس از جلسه‌ای که با استاندار خراسان رضوی خواهیم داشت باید مشخص کنیم که در کدام قسمت قرار است پشتیبانی و کمک کنیم.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرامین امام (ره) خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرامین امام (ره) همچون گذشته که در بحران‌ها به طور جدی در کنار مردم و مستضعفین جامعه حضور داشتند، امروز نیز در خراسان رضوی و مشهد حضور پیدا کردیم تا به مناطق مشهد، روستا‌های اطراف فریمان و تربت‌جام که دچار حادثه شده‌اند، خدمت‌رسانی کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.