صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد در خصوص آخرین وضعیت مشهد پس از بارش باران و وقوع سیلاب در این شهر، توضیحاتی ارائه کرد.

پوریا محمدیان‌یزدی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی مشهد پس از بارش باران و وقوع سیلاب در این شهر، اعلام کرد: در پی بارش‌ باران طی ۲۴ ساعت گذشته میدان انقلاب دچار آب‌گرفتگی شد که در کمتر از ۱۲ ساعت، رفع شد و عبور و مرور از صبح امروز (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به حالت عادی برگشته است؛ البته مقداری گل‌ولای بود که با بارش‌های اخیر برطرف شد.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر مشکل خاصی در سطح شهر وجود ندارد و معابر باز است. از ساعت ۹ امشب، یک موج جدید از بارش‌ها آغاز شد. رگبار شدیدی از شمال‌غرب به شرق آغاز شد که به‌دنبال تمهیدات پیش‌بینی‌شده، مشکل خاصی ایجاد نشد.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تاکید کرد: با توجه به اعلام هواشناسی، شهروندان از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند، به ییلاقات نروند و در مدیریت ترافیک به ما کمک کنند تا بتوانیم در نقاطی که شدت بارش باران بالاست، به تخلیه رواناب بپردازیم.

محمدیان‌یزدی ادامه داد: تمام زیرگذر‌ها و پمپ‌های تخلیه مجدد بررسی شدند و لایروبی لازم صورت گرفته است. شرایط مطلوبی در حال حاضر حاکم است، اما با توجه به شدت رگبار باران باید تمهیدات لازم آماده شود و فردا صبح (جمعه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) از ساعت ۸ به‌بعد موج بعدی بارش‌ها آغاز می‌شود.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر تداوم بارش‌ها، تا هفته آینده در آماده‌باش کامل هستیم که ان‌شاءالله مشکلی ایجاد نشود.

محمدیان‌یزدی در نهایت اعلام کرد: خداراشکر در کمتر از ۲۴ ساعت، تمام حجم آبی که در زیرگذر انقلاب جمع شده بود تخلیه شد و تردد‌ها روان است. در حال حاضر، مشکلی وجود ندارد و شرایط عادی است. برای بارش‌های شدیدتر آماده هستیم و در هیچ نقطه‌ای از شهر مشهد آب‌گرفتگی نداریم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.