صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عملیات گسترده هلال احمر در سطح استان خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۲۸۵۰۰
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به ورود سامانه بارشی و وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی از مناطق استان توضیح داد: در همین راستا عملیات امداد و نجات در شهرستان‌های فیروزه، نیشابور، درگز، فریمان، مشهد، خواف، تربت‌جام، بینالود و طرقبه شاندیز، سبزوار، جغتای، جوین، رشتخوار، داورزن و کلات به سرعت انجام شد.

محسن ذاکریان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در مورد وضعیت شهرستان مشهد نیز گفت: با تمرکز بر معابر شهری شامل میدان انقلاب اسلامی، بلوار سپاه، بلوار نماز و روستا‌های کرتیان، سلطان‌آباد نمک و سرغایه عملیات امداد و نجات صورت گرفت که در مجموع در کل استان تعداد ۲۰۴ باب منزل تخلیه آب شده‌اند و تخلیه آب زیر پل انقلاب اسلامی مشهد با حضور ۷ تیم جمعیت هلال احمر و نیز آتش‌نشانی انجام شد. 

او در ادامه با شرح جزئیات اقدامات صورت گرفته در کل استان، توصیح داد: در مجموع ۱۳۲۶ نفر امدادرسانی‌شدند، ۸ نفر اسکان اضطراری یافتند، برای ۳۸۵ نفر اقلام غذایی توزیع شد، برای ۴۰ نفر اقلام زیستی توزیع شد و ۱۸ نفر گرفتار در سیل نجات پیدا کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در مورد استعداد نیرو‌ها و تجهیزات بکارگیری شده در عملیات‌های اخیر، خاطر نشان کرد: ۶۴ تیم عملیاتی با تعداد ۲۱۶ نفر نیروی عملیاتی و با بکارگیری ۵۴ خودرو و ۵۸ دستگاه موتور پمپ و لجن‌کش اقدام به کمک‌رسانی به افراد سیل زده کردند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.