صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم‌های امداد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد به ساکنین مسیر‌های در معرض سیل، هشدار تخلیه منازل دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز جمعه ۲۸ ارديبهشت‌ماه گروه‌های امدادی به ساکنین خیابان هاشمیه ۹۳، دستور تخلیه کامل منزل‌شان را دادند.

ماجرای تخلیه انتهای هاشمیه چیست؟ | سرپرست اداره کل بحران خراسان رضوی: بی¬اطلاعیم

درحالی خبرنگاران شهرآرانیوز صبح امروز شاهد حرکت خودوهای امدادی در انتهای بولوار هاشمیه و منطقه چهارچشمه بوده‌اند که با بلندگو از شهروندان خواسته‌اند به علت سیلاب احتمالی منازل خود را خالی کنند که سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان‌رضوی از آن اظهار بی‌اطلاعی کرد.

رضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص شایعه تخلیه خیابان هاشمیه ۹۳ به علت سیلاب احتمالی گفت: تاکنون گزارشی در این خصوص به ما اعلام نشده و باید از مدیریت خدمات شهری شهرداری مشهد استعلام گرفته شود.

وی در خصوص خسارت بارش‌های جدید در سطح استان گفت: این بارندگی‌ها در سه شهرستان فریمان، کلات و درگز خسارت‌هایی به جا گذاشته است و از شب گذشته ارتباط تلفنی با کلات به طور کامل قطع شده بود که با حضور تیم‌های امدادگر و کارشناسان مخابرات صبح امروز این ارتباط دوباره برقرار شد.

عباسی با اشاره به اینکه برق شهرستان کلات نیز قطع شده و هم‌اکنون کارشناسان در حال رفع مشکل هستند بیان کرد: در فریمان نیز سیلاب منجر به قطع آب شده است که کارشناسان اداره آب و فاضلاب هم اکنون در حال رفع خطر هستند.

سرپرست اداره کل بحران خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه در حوزه راه‌ها مشکلات زیادی داریم، تصریح کرد: تاکنون در مشهد مشکل خاصی گزارش نشده است.
یادآوری می‌شود که خبرنگاران شهرآرانیوز صبح امروز شاهد حرکت خودروهای امدادی در انتهای بولوار هاشمیه و منطقه چهارچشمه بوده‌اند که با بلندگو از شهروندان خواسته‌اند به علت وقوع سیلاب احتمالی منازل خود را تخلیه کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.