صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بیش سه هزارو ۱۱۴ نفر در قالب ۷۰۴ خانوار طی روز‌های اخیر از حوادث ناشی از بارندگی خراسان رضوی دچار حادثه شدند.

محسن ذاکریان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی ورورد سامانه بارشی و وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی از مناطق استان شهر‌های
فیروزه، نیشابور، درگز، فریمان، مشهد، خواف، تربت‌جام، بینالود و طرقبه شاندیز، سبزوار، جغتای، جوین، سرخس، رشتخوار، داورزن و کلات درگیر حادثه شدند.

وی بیان کرد: از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه تا صبح امروز ۲۹ اردیبهشت ماه تعداد سه هزارو ۱۱۴ نفر درگیر حوادث مرتبط با بارندگی و سیلاب شدند که ۲ هزار و ۱۴۹ نفر توسط نیرو‌های هلال احمر امدادرسانی شدند.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: اسکان اضطراری ۲۴۸ نفر، توزیع اقلام غذایی برای هزار و ۲۸۰ نفر و توزیع اقلام زیستی برای ۶۱۶ نفر از دیگر خدمات ارائه شده به مردم طی این مدت توسط امدادگران بوده است.

وی ادامه داد: تخلیه آب از ۲۱۱ باب منزل، رهاسازی ۴۱ نفر افراد گرفتار از سیل و انتقال چهار نفر به نقطه امن از دیگر خدمات ارائه شده توسط ۳۵۳ نیروی عملیاتی هلال احمر در این مدت بوده است.

وی افزود: همچنین در این مدت پیکر هفت نفر فرد مفقود درمناطق مختلف استان توسط نیرو‌های امدادی و محلی پیدا شده و تحویل مراجع قانونی گردیده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.