صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از فعالیت ۲۵۰ هزار نفر ساعت نیروی انسانی در سطح شهر با شروع بارندگی از روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح شنبه ۲۹ اردیبهشت خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهدی یعقوبی با اعلام این خبر، اظهار کرد: از ساعت ۱۲ ظهر ۲۶ اردیبهشت ماه تا ساعت ۶ صبح ۲۹ اردیبهشت، ۲۵۰ هزار نفر ساعت نیروی انسانی در سطح شهر فعالیت داشتند.

وی افزود: در این مدت حداکثر ظرفیت نیروی کارگری و کارشناسی همراه با ۱۴۱ تانکر و ماشین‌آلات خدمات شهری، ۱۱۶ دستگاه موتور پمپ، ۱۲۰ دستگاه ماشین‌آلات و خودرو‌های سازمان مدیریت پسماند شامل جرثقیل، کمپرسی، بالابر و ... برای تخلیه آب و گل و لای از محل‌های تجمع آب تلاش کردند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد در خصوص جمع آوری آب از میدان انقلاب تصریح کرد: حجم آب ورودی به این میدان به حدی بود که تخلیه آن بیشتر از یک شبانه روز لازم داشت، اما به همت همکارانم در خدمات شهری و دیگر سازمان ها، توانستیم به سرعت محل مورد نظر را تخلیه و لایروبی کنیم؛ طی این مدت بیش از ۶۱ هزار و ۹۰۰ مترمکعب آب از میدان انقلاب تخلیه شد.

یعقوبی با تاکید بر آماده‌باش حداکثری نیرو‌ها و تجهیزات مدیریت شهری برای بارندگی امروز، خاطرنشان کرد: تمامی نیرو‌ها همراه با تجهیزات مورد نیاز در محل‌های شناسایی شده که امکان تجمع آب دارد مستقر هستند که به محض شروع بارندگی خدمت‌رسانی داشته باشند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.