صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به شکایت‌ها و گزارش‌های مردمی واصله از دانش آموزان و خانواده آن‌ها در خصوص صادر نشدن کارت امتحانات نهایی برای دانش آموزان، عنوان کرد: متأسفانه با وجود پیگیری‌های صورت گرفته هنوز سایت صدور کارت امتحانی مسدود است و این وضعیت خانواده‌ها را دچار مشکل کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، شیوا قاسمی پور تصریح کرد: امتحانات دانش آموزان این هفته آغاز می‌شود و این ضعف و در زیرساخت‌های آموزش و پرورش به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

وی با یادآوری اینکه با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اختیار آموزش و پرورش در برگزاری امتحانات نهایی و تأثیر آن بر کنکور افزایش یافته است، افزود: ضعف امروز آموزش و پرورش موجب تجدید نظر در واگذاری اختیارات به آموزش و پرورش می‌‎شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تأکید کرد: در شرایطی که آزمون نهایی مدارس تأثیر ۵۰ درصدی در کنکور و سرنوشت دانش آموزان ما دارد، چنین ضعف و خللی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

وی یادآور شد: عصر فردا یکشنبه کمیسیون آموزش مجلس جلسه تخصصی خواهد داشت و این موضوع در نسشت کمیسیون مطرح و پیگیری خواهد شد، آموزش و پرورش به ویژه مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش باید پاسخگویی این ضعف و خلل ایجاد شده باشد.

منبع: خانه ملت

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Unknown
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
آموزش پرورش: وای ترسیدم?