صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس هیئت‌مدیره بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی گفت: از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۳، ۱۳۴۶ میلیارد تومان برای بیمارستان هزینه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، فریدون نوحی امروز (۳۰ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳)، در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور (بشری) که در بیمارستان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: جوانی جمعیت و فرزندآوری از توصیه‌های مؤکد و منویات مقام معظم رهبری است. در همین راستا، تولیت آستان قدس رضوی هوشمندانه و با درایت بر ساخت پروژه درمان ناباروری بشری تأکید کردند.

وی بیان کرد: این پروژه مهم امروز به دست تولیت آستان قدس رضوی و با حضور وزارت بهداشت افتتاح شد. این پروژه در دوونیم طبقه با زیربنای ۷ هزار و ۸۴۳ مترمربع ساخته که برای آن، ۳۳۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

نوحی عنوان کرد: پارکینگ یک مسئله حیاتی در بیمارستان‌هاست که ساخت پارکینگ طبقاتی در بیمارستان رضوی با دستور تولیت آستان قدس رضوی در آبان ۱۴۰۰ شروع شد و در بهمن ماه ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید. هزینه ساخت این پارکینگ ۳۵۵ میلیارد تومان بود که ۱۱۳۲ محل پارک دارد.

رئیس هیئت‌مدیره بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی افزود: طرح بعدی طرح توسعه MRI بود که دستگاه دوم آن وارد و نصب شد. برای براکی‌تراپی نیز ۱۸ میلیارد تومان هزینه شده است. از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۳، مبلغ ۱۳۴۶ میلیارد تومان برای بیمارستان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: تکمیل ساختمانی و تجهیزاتی بخش دیالیز، کلینیک‌های زنان و زایمان و پوست در مجموعه ساختمان درمان ناباروری تا تیرماه سال ۱۴۰۳، بازسازی کامل فاز یک بیمارستان تا پایان سال ۱۴۰۳، ساخت و تکمیل پلی‌کلینیک اقماری بیمارستان در خیابان ابن‌سینا تا پایان ۱۴۰۴، ساخت بیمارستان فوق‌تخصصی قلب‌و‌عروق رضوی در طبقات فوقانی پارکینگ طبقاتی و تکمیل و بهره‌برداری از مرکز همایش‌ها ازجمله برنامه‌های آینده بیمارستان رضوی است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.