صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: این جشن خانوادگی با همکاری آستان قدس رضوی و سایر دستگاه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدجلیل بامشکی با اشاره به فراهم‌شدن خدمات موردنیاز زائران در شهرداری مشهد، بیان کرد: در ورودی محور نیشابور و پایانه مسافربری امام‌رضا(ع)، برای خوشامدگویی، اطلاع‌رسانی و راهنمایی زائران، ایستگاه استقبال از زائر ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در بوستان زائرپذیر غدیر نیز فضایی فراهم شده است تا اگر زائران موفق نشدند تا در مراکز اسکان اصلی، اسکان پیدا کنند، در این بوستان اسکان موقتی داشته باشند.

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: علاوه بر این، خدمات رفاهی دیگری مانند نانوایی، فروشگاه موادغذایی و میوه‌فروشی فراهم شده و خدمات بهداشتی نیز مانند حمام و سرویس‌بهداشتی در این بوستان ایجاد شده است.

بامشکی تأکید کرد: در بحث حمل‌و‌نقل عمومی نیز وسایل‌نقلیه مسیرهای منتهی به حرم مطهر در این ایام تقویت می‌شود و فضاآرایی شهر مشهد نیز متناسب با ایام میلاد امام‌رضا‌(ع) در سطح شهر ایجاد شده است.

وی افزود: شهرداری سعی کرده است تا شور و نشاط خانوادگی را در این دهه ترویج دهد؛ به همین سبب برنامه‌های متعددی در سطح مناطق برگزار شده است و هر منطقه شهرداری در یکی از بوستان‌های محوری جشن خانوادگی برگزار می‌کند.

این مسئول گفت: علاوه بر برگزاری جشن، نمایشگاه و غرفه‌هایی ایجاد شده است؛ برای مثال در بوستان بانوان «ریحانه» علاوه بر برگزاری جشن، غرفه‌هایی به‌منظور توانمندسازی بانوان ایجاد شده است.

منبع: صدا و سیما

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.